Marketing a budovanie značky

Naše analytické a poradenské služby pomohli vyrásť 
viac ako 100 firmám na celom Slovensku.

Novátorský produkt na konzervatívnom trhu

Východisková situácia
Slovenská pobočka globálnej spoločnosti má silné postavenie v celej skupine. Oslovili nás s požiadavkou na definovanie marketingovej stratégie pre spustenie predaja novátorského stavebného nosníka, ktorý nahrádza klasické stavebné postupy, zrýchľuje výstavbu, zväčšuje úžitkovú plochu a zjednodušuje celý proces stavby. Potrebovali praktický návod, ako má inovatívna globálna spoločnosť komunikovať v lokálnom segmente stavebníctva, ktorý sa novinkám skôr vyhýba - aké konkrétne aktivity a pri akom rozpočte realizovať. Rovnako aj to, ako nastaviť funkčné marketingové oddelenie.
Zobraziť riešenie
280
Zamestnancov
55 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Zvýšenie tržieb spoločnosti rozšírením produktového portfólia

Východisková situácia
Firma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.
Zobraziť riešenie
9
Zamestnancov
880 tis.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Inovačné riešenia podporujúce rast predaja

Východisková situácia
Spoločnosť zaznamenala (pod vplyvom pande- mických rokov) klesajúci trend predajov, nárast trhového podielu kvalitnej konkurencie a tvorbu nových segmentov.
Zobraziť riešenie
320
Zamestnancov
45 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Pri chudnutí, ale aj pri raste biznisu potrebujete stratégiu a oporu

Východisková situácia
Spoločnosť vyvinula a ponúkala na Slovensku a v Česku svoju nutričnú aplikáciu pre odborníkov na výživu. Základom aplikácie je unikátny generátor, ktorý na základe dát o klientovi umožňuje prepočítať recepty podľa zadaných vstupov a navrhnúť optimálne riešenie na mieru tomu, čo klient potrebuje. Požiadavka na spoluprácu prišla v čase, keď mala spoločnosť už niekoľko tisíc aktívnych používateľov, ale dlhodobo zápasila s nízkymi tržbami rozdelenými do rôznych streamov tržieb. Potrebovali sa rozhodnúť, či sa zamerajú na B2B alebo B2C trhy a či má význam expanzia na zahraničné trhy.
Zobraziť riešenie
10
Zamestnancov
294 tis.
Ročný obraT
Západné Slovensko